• Inloggen
  • Contact
Winkelwagen (0)
Voor iedere hond een passend hondenkussen!

Klantenservice

Vragen voordat u gaat bestellen
Wat zijn de bezorgkosten?
Wat is de levertijd?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Leveren jullie ook in België?
Hoe kan ik betalen?
Krijg ik garantie op mijn kussens?
Hoe worden mijn gegevens beveiligd?
 
Vragen nadat u besteld heeft
Hoe volg ik mijn bestelling nadat deze verzonden is?
Hoe kan ik artikelen retourneren?
Ik heb een klacht of probleem. Hoe lossen jullie dit op?
 
Goed om te weten
Controleer uw bestelling na levering
Algemene voorwaarden
 

Wat zijn de bezorgkosten?

Alle bestellingen boven €25,00 worden zonder extra verzendkosten thuis bezorgd. Zowel in België als in Nederland.

Voor bestellingen onder de €25,00 bedragen de verzendkosten €5,95.


Wat is de levertijd?

Wij bezorgen met PostNL pakketserviceOnze producten worden verstuurd met PostNL pakketdienst. Als u hondenkussens die op voorraad zijn op werkdagen voor 15.00 uur bestelt, dan worden uw bestelling dezelfde dag verzonden en heeft u uw kussens de volgende dag al in huis. Kussens die niet op voorraad zijn worden direct voor u in bestelling gezet bij de leverancier. De levertijd bedraagt gemiddeld tussen 2 en 15 werkdagen. Houdt u er rekening mee dat dit een indicatie is. Soms kan een levering enige vertraging oplopen omdat de kussens tijdelijk niet meer op voorraad zijn bij de leverancier. U vindt bij de omschrijving van het product een zo specifiek mogelijk indicatie over de levertijd.

Indien een levering onverhoopt langer duurt dan de aangegeven indicatie heeft u altijd het recht om de bestelling te annuleren.

Bezorging

Onderstaand vindt u een overzicht waarin u kunt zien op welke dag uw bestelling wordt bezorgd. Dit overzicht geldt voor onze voorraadkussens. Kussens met een levertijd worden verstuurd zodra de kussens geproduceerd en geleverd zijn.

 
Bestelling geplaatst voor 15.00 uur (kussens op voorraad) Bezorgdag
maandag dinsdag
dinsdag woensdag
woensdag donderdag
donderdag vrijdag
vrijdag zaterdag
zaterdag zondag**, maandag*, dinsdag
zondag dinsdag
* Alleen gedurende hoogseizoen
** Extra kosten van toepassing

Zondag bezorging

Gedurende de drukste maandan van het jaar van april tot en met juli bieden wij in samenwerking met PostNL ook bezorging op zondag aan. Wanneer u voor zaterdag 15:00uur bestelt, heeft u de mogelijkheid om de order zondag al te laten bezorgen. Bezorging op zondag kost €5,95 bij bestellingen boven de €50,00 en €12,50 bij bestelling onder €50,00. Zondagbezorging is een extra leverservice met de volgende kenmerken:

  • PostNL levert uw pakket op zondagmiddag. U ontvangt een track en trace code met levertijdindicatie.
  • Bent u op zondag niet thuis? Dan probeert PostNL het maandag nogmaals. De kosten voor zondaglevering worden niet vergoed.
  • Kosten voor zondagbezorging worden bij retourneren van een order niet terug overgemaakt.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kunt uw hondenkussens ook afhalen. Hondenkussenwebshop.nl is onderdeel van Bogaart Tuinmeubelen. Het magazijn en de showroom van Bogaart Tuinmeubelen zijn gevestigd in Someren, nabij Eindhoven. U kunt tijdens het bestellen aangeven dat u de kussens komt afhalen. Eventuele verzendkosten vervallen daarbij. U kunt uw order de dag na bestelling afhalen vanaf 15.00 uur. Houd u alstublieft rekening met de openingstijden van de showroom.


Hoe lang is de levertijd?

Kussens die op voorraad zijn en die u voor 15.00 uur besteld, heeft u de volgende dag al in huis. Wanneer u kussens besteld die niet op voorraad zijn dan staat een indicatie van de levertijd vermeld bij het kussen.

 

Leveren jullie ook in België?

Jazeker, wij leveren ook in België. Wij berekenen geen extra verzendkosten aan onze Belgische klanten. Dat betekent dat bestellingen boven de € 25,00 ook gratis worden bezorgd in België.


Hoe kan ik betalen?

U kunt op verschillende manieren bij ons betalen. Alle elektronische betaalmethoden worden via een beveiligde SSL verbinding verwerkt. Onze partner in het verwerken van de betalingen is Buckaroo – Online Payment Services.
 

iDeal

Betalen met iDealHeeft u toegang tot internetbankieren? Dan kunt u automatisch ook gebruik maken van iDeal. Betalingen met behulp van iDeal worden veilig verwerkt in de betalingsomgeving van uw eigen bank. iDeal betalingen worden zonder vertragingen verwerkt. Dat heeft voor u als voordeel dat uw order altijd direct kan worden verwerkt.

Overschrijving

Kiest u voor een overschrijving, dan krijgt u per e-mail een bericht van onze betalingspartner Buckaroo waarin de betalingsgegevens staan vermeld. Zodra de betaling bij ons binnen is (dit kan enkele dagen duren) wordt uw order verzonden.

Maestro

Met Maestro betaal je veilig en snel online. Er zijn drie voorwaarden om te kunnen betalen met Maestro

Betalen uw Maestro betaalpas
  • Uw bank ondersteunt de  Maestro betaalmethode
    Op dit moment ondersteunen de volgende banken online Maestro betalingen: BNP Paribas Fortis, CBC, Centea, Dexia, Fintro, en KBC.
  • U bent in het bezit van een authenticatiemiddel
    Afhankelijk van uw bank worden uw online betaling beschermt door een kaartlezer, paswoord of ander authenticatiemiddel. Indien u nog geen authenticatiemiddel heeft kunt u contact opnemen met uw bank.
  • U bent in het bezit van een SecureCode
    Mocht u nog geen SecureCode bezitten, dan kunt u deze aanvragen bij uw bank.  

CreditCard

Betalen met Visa of MastercardHondenkussenwebshop.nl accepteert Visa en MasterCard kaarten. CreditCard betalingen worden direct verwerkt waardoor uw order ook direct verzendklaar kan worden gemaakt. Voor betaling middels creditcard berekenen wij 1,95% betalingskosten over het aankoopbedrag. Vanwege de fraude gevoeligheid van CreditCard betalingen komt het voor dat wij u vragen om een kopie van een legitimatiebewijs. Wij volgen hierbij het beleid van de CreditCard maatschappijen.

Betaling onder rembours

Bij Hondenkussenwebshop.nl kunt u ook onder rembours betalen. U betaalt de factuur dan aan de chauffeur die de bestelling komt afleveren. Aan een rembourszending zijn extra kosten à €17,50 verbonden. In sommige gevallen vragen wij u een aanbetaling te doen alvorens wij de bestelling afronden. Dit gebeurt onder andere wanneer artikelen bij onze leverancier besteld moeten worden; uw order een hoog orderbedrag heeft; of wanneer u uw order op een later tijdstip geleverd wilt hebben. Bij annulering van uw order worden eventueel gemaakte kosten van retourzending berekend.
N.b.: vanaf maart 2015 bezorgt PostNL rembourszendingen met een waarde boven €500,00 wegens veiligheidsredenen altijd op het dichtsbijzijnde Postkantoor of Pakketpunt. U betaalt het remboursbedrag op het Postkantoor of Pakketpunt.


Krijg ik garantie op mijn hondenkussens?

Op al onze kussens geldt een fabrieksgarantie van één jaar. Wij hanteren de garantienormen van de fabrikanten. Zaken die onder de garantie vallen zijn:

  • Fabricagefouten;
  • Stikfouten
Zaken die niet onder de garantie vallen zijn:
  • Verkleuren;
  • Scheuren

Heeft u een probleem met uw kussens dat onder de garantievoorwaarden valt? Stuur ons een e-mail met daarbij de foto's van het probleem dan zorgen wij voor een snelle oplossing.


Hoe worden mijn gegevens beveiligd?

Onze website maakt gebruik van een gecertificeerde SSL beveiliging. Dat betekent dat de gegevens die u invoert tijdens uw bestelling niet kunnen worden onderschept door kwaadwillenden. Wij zullen uw gegevens nooit verstrekken aan derden en alleen gebruiken voor het afronden van uw order. Lees ook ons privacy statement hierover.

Uw credit card en bankgegevens worden via uw eigen beveiligde bankomgeving (iDeal en overschrijving) of via de beveiligde omgeving van onze betalingspartner Buckaroo Payment Services (credit card) verwerkt. De beveiliging van deze gegevens is daarmee in professionele handen.


Hoe volg ik mijn bestelling nadat deze verzonden is?

Nadat uw bestelling door ons verzonden is ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail. In deze e-mail vindt u een link naar de PostNL track en trace website www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/.

Met behulp van deze track en trace barcode en uw postcode kunt u het pakket volgen. In de meeste gevallen wordt uw pakket de dag na verzending bij u thuis bezorgd. Helaas kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt bij PostNL en niet de eerstvolgende dag wordt bezorgd. Als dit het geval is kunt dit terugvinden op de track en trace website.


Hoe kan ik artikelen retourneren?

U kunt al uw producten die u bij Hondenkussenwebshop.nl heeft gekocht binnen 14 dagen retourneren. Voorwaarde voor retourneren is dat de producten niet zijn gebruikt, onbeschadigd zijn en indien mogelijk in de originele verpakking verpakt zijn. Hondenkussens waar uw hond reeds op heeft gelelegen, kunnen niet worden geretourneerd. Bent u er niet zeker van dat het bestelde hondenkussen passend is voor u hond, dan kunt u voordat u uw hond op het kussen laat liggen, eers een kleed over het hondenkussen leggen. Op die manier blijft het hondenkussen als nieuw en kunt u het eventueel nog retourneren. 

Wanneer u een product wilt retourneren gaat u als volgt te werk:

  • Stuur het artikel en de bijbehorende factuur binnen 14 dagen aan ons terug in de (indien redelijkerwijs mogelijk) originele verpakking. U dient de verzendkosten daarvoor zelf te voldoen.
  • Geef op de pakbon/retourbon aan welk artikel u retourneert en hoeveel stuks u retourneert.
  • Indien u de order vanuit het buitenland betaald heeft per bankoverschrijving, schrijf dan uw IBAN en BIC nummer op de factuur. Zonder IBAN en BIC kan het aankoopbedrag niet worden teruggestort op een buitenlandse rekening.
  • Indien u het retourformulier niet meer in bezit heeft kunt u het modelretourformulier gebruiken.PDF modelretourformulier
Na controle en goedkeuring van de geretourneerde artikelen wordt het aankoopbedrag (inclusief eventuele leveringskosten) direct teruggestort op uw rekening. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen na retourmelding aan u terugstorten. Mits het product binnen deze tijd bij ons is aangekomen of wij bewijs van verzending ontvangen hebben. Wij zullen voor terugbetaling altijd dezelfde betaalwijze gebruiken als gebruikt is voor het plaatsen van de order. Wij zullen nooit betalingskosten hanteren voor een terugbetaling.
 

N.b.: Kussens die op speciale bestelling voor u gemaakt worden (bijvoorbeeld bij grotere aantallen kussens) zijn uitgesloten voor retournering.


Ik heb een klacht of probleem. Hoe lossen jullie dit op?

Het kan zijn dat u een probleem of klacht heeft over een levering of over een product. Dat is vervelend voor u en dat willen we graag oplossen. Wij hechten er waarde aan dat u tevreden bent over onze producten en service. Daarom kijken we samen met u naar een oplossing.

Om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen, vragen we u om uw klacht of probleem altijd per e-mail aan te melden. Ons e-mailadres is klantenservice@hondenkussenwebshop.nl Voegt u alstublieft de volgende informatie toe, zodat wij direct aan de slag kunnen met een oplossing.

  • Factuurnummer van uw bestelling
  • Naam of artikelnummer van het product (in geval van probleem met product)
  • Één of meerdere foto's (in geval van probleem met product)
  • Beschrijving van het probleem of de klacht

Wij proberen uw bericht zo spoedig mogelijk, maar altijd binnen een werkdag te beantwoorden. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u het niet eens zijn met bovenstaande werkwijze, dan mag u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Hondenkussenwebshop.nl bij is aangesloten.


Controleer uw bestelling na levering

Wij doen er alles aan om uw verzending probleemloos te laten verlopen. Toch dient u na bezorging te controleren of u de producten in goede staat ontvangen heeft. Let daarbij specifiek op de volgende punten:

  • Is het artikel onbeschadigd geleverd?
  • Is de zending compleet zonder dat u artikelen mist?
  • Heeft u de producten ontvangen die u besteld heeft?

Indien u na controle gebreken in de levering ontdekt verzoeken wij u deze zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen één werkdag, aan ons te melden per e-mail: klantenservice@hondenkussenwebshop.nl. Wij zorgen er dan voor dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. Reclamaties moeten altijd binnen één werkdag gemeld worden, nadien kan deze niet meer in behandeling worden genomen.


Algemene voorwaarden

Onze algemene voorwaarden vindt u op de volgende pagina: Algemene voorwaarden


Navigatie
Het product is met succes toegevoegd aan het winkelmandje
0 in mandje - Totaal €0,00